آموزش مشاوره

توسعه و بازاریابی فروش

اگر میخواهیم همیشه در بازار جایگاه مناسب داشته باشید باید به فکر توسعه بازاریابی و فروش سازمان و کسب و کارمان باشید و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با دانش و تجربه.
داشتن اطلاعات به روز و دریافت آگاهی از روی علاقه به پیشرفت در توسعه و بازاریابی .
شرکت کاویان فرتاک در نظر دارد با ور اختیار قرار دادن اطلاعات جدید درباره علم روز بازارهای داخلی در بحث دانش به شما کمک می کند.اینکه بدانیم:
*سیاستهای برخورد با بازارهای پر تلاطم و پر از رقیب را چگونه به کار بریم.
*اینکه بدانیم در کجا سازگار باشیم و در کجا متمایز باشیم.
*نحوه انتخاب صحیح رویکردهای متناسب با بازار با توجه به آمیخته محصول مرتبط با خدمات یا تولید .
امیدوارم در فرآیند توسعه بازار یابی و فروش محصولات بتوانیم راه را برایتان هموار کنیم.
لوگو کاویان فرتاک به قلب کسب و کارتان یعنی بازاریابی بیشتر اهمیت دهید .

برندینگ

با توجه به افزایش روز افزون و چشمگیر رقابت در عرصه و صحنه همه بیزینس ها چه تولید و چه خدمات و همچنین تغییر در نگرش و تفکر افراد و شناخت بیشتر انها نسبت به برند می باشد .
در دهه های آتی کسب و کارهایی می توانند پیشرو و موفق تر باشند که دارای جایگاه ویژه ای به نام برند هستند.
برند تنها مختص سازمان ها،کسب و کارها و یا کادخانجات نیست و از مباحث بسیار جدید این روزها پرسنال برندینگ و یا همان برند شخص است. این معقوله نسبتا جدید در ایران تاثیر قابل توجهی در ارتقا و رشد و پیشرفت جایگاه اجتماعی هر فرد دارد.
پرسنال برندینگ و برندینگ سازمانی دو معقوله گسترده هستند و شامل فرآیندی متکی به زمان است .
لوگو کاویان فرتاک اگر در مورد برندشدن خود و یا سازمانتان فکر میکنید یعنی نگاه بلند مدت به کسب و کارتان دارید .به شما تبریک می گوییم

دیجیتال مارکتینگ

اجازه بدید مبحث دیجیتال مارکتینگ رو با یه سوال آغاز کنیم!
آیا میدانید کسب و کار شما در 5 سال آینده کجا قرار میگیرد ؟
باید پذیرفت دوره کسب و کارهای سنتی تمام شده و این نوع کسب و کارها به دلیل معایبشان رو به انقراض هستند..از معایب ان میتوان به مواردی چون:وابستگی شدید به منابع انسانی و منابع محدود اشاره کرد .
در مقابل کسب و کارهای دیجیتال
لازمان و لا مکان هستند معقوله های مهم در دیجیتال مارکتینگ :
مبادله…ساختار..تولید…نوع محصول هست
انواع دیجیتال مارکتینگ رو بشناسیم و بهترین نوع ان را متناسب با کسب و کارمان به کار ببریم.
شناسایی عناصر و زیر ساختهای مناسب دیجیتال مارکتینگ مانند :
منابع مالی،دانش،هزینه،تجربه مشتری و پلت فرم ها قابل توجه هستند.
لوگو کاویان فرتاک کسب و کار دیجیتال مارکتینگ آسان است مانند بند بازی است.اگر مهارت داشته باشید هرگز سقوط نمیکنید.

طراحی بوم مدل کسب و کار

داشتن بوم مدل کسب وکار از ابزارهای تازه برای انواع مشاغل میباشد .
در بوم مدل همه موارد مهمی که باید در یک کسب و کار بررسی شوند موجود است .
بوم مدل با بررسی 9 مورد ابزاری است تا کسب و کارها سریع تر،دقیق تر،آسان تر،ارزان تر،هوشمند تر به اهداف خود برسند
مقبولبت،محبوبیت،مطلوبیت،ارزش گذاری از پیامدهای استفاده از بوم مدل کیب و کار می باشد.
لازم به ذکر است که بوم مدل کسب و کار رو نباید با بیزینس پلن اشتباه گرفت …
هر چند از نظر مفهومی دارای وجه اشتراک هستند لیکن در فرایند بررسی متفاوت هستند.9 وجهی که بوم مدل بررسی قرار میدهد در تصویر زیر مشاهده می شود .
در حقیقت بوم مدل کسب و کار ارتباط سازی مناسبی بین عناصر سازمان فراهم میکند تا سقف استاندارهای لازم برای دسترسی به اهداف فراهم شود .
لوگو کاویان فرتاک در استفاده از ابزار مناسب برای افرایش بهره وری،کارآیی و اثر بخشی سازمانی هوشیار باشیم بوم مدلاز ان دسته ابزارهاست

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping